Remarketing

Remarketing word steeds meer gebruik door (grote) bedrijven.
Het is een goedkope en efficiente manier om de klant opnieuw te laten bestellen.

Remarketing en adverteren

Zet jouw bedrijf opnieuw op de kaart met remarketing.
Bestaande klanten of mensen die je webshop al eens bezocht hebben zijn makkelijker over te halen.
Hiervoor is de module van remarketing uitgevonden. Hiermee kun je op bepaalde sites waar advertenties verschijnen jouw bedrijf plaatsen. Alleen klanten die al eens bij je terecht zijn gekomen zien deze advertentie. Het is dus niet alleen effici├źnter maar ook nog eens goedkoper.
Met behulp van Google ADS stel je deze campagnes in.

Social adverteren succes bereiken
Social media in de praktijk

Remarketing Voordelen
Het grootste voordeel van remarketing is dat je jouw doelgroep direct bereikt. De klanten zou je kunnen overhalen met een influencer of een vernieuwde website. Dit zorgt wellicht ervoor dat de mensen die niets bestel hadden nu wel iets gaan bestellen.
Of toon soortgelijke producten aan klanten die wel al iets besteld hadden. Met remarketing verschijn je bijvoorbeeld ook op grote sites zoals nu.nl
Start vandaag nog met groeien!

De historie

Remarketing word al gebruikt sinds 1920.
Het is een grote marketingsvorm die je vroeger alleen offline kon uitoefenen.
Sinds kort heeft Google deze functie ook toegevoegd aan Google ADS.
Je zorgt bijvoorbeeld voor een ludieke actie die verschijnt in een banner op een andere website.
Dit is vergelijkbaar met wat een winkel met stickers en borden doet.
Per branche is een verschillende aanpak.
Informeer hierover bij onze medewerkers.

Like-share en win acties
Adverteren op het social media netwerk

Hoe herkent Google de klant?

Door de instalatie van cookies of Google Analytics herkent Google de mensen die je website al eens bezocht hebben.
Google Analytics herkent gegevens zoals het bestel bedrag maar ook het afhaken van klanten e.d.
Wanneer je minimaal 100 unieke bezoekers hebt kun je remarketing toepassen.
Dit geldt dus niet alleen voor besetellende klanten maar ook voor de mensen die je website bekeken hebben.
De laatste 2 jaar word deze manier van marketing steeds populairder met omzetstijgingen tot wel 250%.

Statische remarketing

Remarketing is een statische vorm van marketing. 
Hiermee bedoelen wij dat het zich alleen richt op de klanten die je website bezocht hebben.
Dit heeft geen invloed op zoekmachine opdrachten.
Het doel hiervan is de klanten die niet besteld hebben terug te winnen of klanten die wel besteld hebben nogmaals te laten bestellen.

Social media kanalen combineren en adverteren

Vrijblijvend gratis advies

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt over een van onze producten. Maar ook wanneer er onduidelijkheden zijn kunt u ons altijd mailen of bellen!